Lidé co změnili můj život :)

09.01.2015 17:23

Toto si asi přečte jen jeden člověk, který mi ten život změnil... Ale i tak bych to chtěla pojmout jako jakési "poděkování" :) Nebudu psát příjmení, protože nechci aby byli "poškozeni" :D Takže... mé díky patří Kačce, Terce a Tomovi :) Jsou to lidi díky kterým jsem našla sama sebe... :) Díky kterým jsem si uvědomila co vlastně chci, a co je pro mě nejdůležitejší :) Myslím že každý min. jednoho člověka který mi hoodně pomohl, díky kterému si něco uvědomil.... Nebo se díky němu změnil Váš život :) Těmto lidem patří obrovské díky!! Ať už se znáte měsíc nebo šest let... :)

Katka- Je to blázen kterej se jen tak nenajde :D každý ji zná jako tichou... ale málokdo jako tu střelenou holku se kterou se uplně nejlíp zasmějete...:) Jsem ráda že jsem jednou z těch kdo ji tak zná... :) Vždy byla moje kamarádka... letos to je 5let co jsme "nej".. Ale jí se už nedá říkat kamarádka... :D Je jako moje sestra :') A patří ji můj obdiv :3

Terka- Ta mě změnila asi nejvíc :D Byla jsem hodně tichá.. s nikým jsem se nebavila... a od toho co jsme se začali bavit spolu, je to uplně jiný :) už se nebojím říct svůj názor... nebojím se prohry... :) 22.března 2014 :3

Tom- Známe se osm let, možná dýl :D Ale začali jsme se bavit až po lyžáku (2014) :) Není tu pro mě vždy... ale byl se mnou, když mi bylo nejhůř :)) Hodně mi pomohl... :) už jsem obejmula hooooodně lidí.. Ale jeho obětí je to nejhezčí :') :)

Vaši kamarádi by měli vědět co pro Vás znamenají ;)

Vaše Lynn G. :3

Kontakt