Loučení...

15.05.2015 20:49

Než začnu psát konkrétně o "loučení", chtěla bych Vám říct, proč jsem si vybrala zrovna toto téma... :) Tento článek věnuji jedné úžasné holčině jménem Anička H. :3 Je v 9.třídě.. a zanedlohou odejde na střední školu... :( a proto to "loučení" :)

 
Loučení? co si pod tímto slovem představíte?? smutek, slzy, vzpomínky, milovanou osobu, setkání..... Ale můžete si loučení také může proběhnout s radostí... když chováte k nějakému člověku nenávist... nebo tak... :)
Jsem v 8.třídě.... (pokud Vás to odradí od čtení, že jsem jen malá holka apod. tak dál nečtěte... ale kdybych to nenapsala tak čtete dál :p) a za rok už končím :/ Moje třída mi bude strašně chybět ale je tam jeden člověk kterého nenávidím a který mi chybět opravdu nebude... a ani se s ním nebudu nijak loučit.... To je pro ukázku že i "nenávistné loučení" existuje :)) No... A teď už k samotnému loučení kde ukápne nějaká slzička apod. To že vám člověk sejde z očí, neznamená že sejde i z mysli... :) Pokud od vás ten člověk odejde... neznámená  to že vy odejdete z jeho, a on z vašeho srdíčka :') Tam bude navždy :') Každého takového loučení si važte.... je to něco nádhernýho, poznáte kdo je vaším přítelem... a zase se jednou setkáte :') Já se po pul roce viděla s kamarádkou z nemocni, o prázdninách uvidím další dvě kamarádky co už jsem víc jak půl roku neviděla.... a všechny jsem je hoooooodně obrečela :( :') To že budete brečet není ostuda ;) Je to pro někoho pocta že kvůli němu brečíte... (jen v dobrém.... nemyslímm to tak že brečíte kvůli tomu že vám někdo ublížil :D) No a pak je tu takovíto "psychycký loučení" nebo nevím jak to nazvat.... prostě když se s někým pohádáte... přestanete se s někým kvůli něčemu bavit... a rozloučíte se s ním jen tak ve svích myšlenkách.... to je nejhorší loučení co Vás může potkat :'( Vím z vlastní zkušenosti :( Ale všemu chce dát čas :)) Takže pokud se s někým loučíte... tak nebojte... časem se zase setkáte :')
 
Aničko... Navždy zůstaneš v mím srdíčku...
 
Vaše Lynn G. :)

Kontakt