Slzy...

04.03.2015 17:00

Slzy... Slzy jsou produkty slzných žláz v očích lidí, ostatních savců a některých dalších živočichů. Mají především ochrannou funkci, neboť vyplavují z oka nečistoty, jež se do oka mohou dostat z okolního prostředí a chrání je před mikroby... Dalo by se to popsat takto ;) Ale já tu nejsem proto, abych do vás valila nějaký moudra, který do vás valí ve škole... :)) Jsem tu proto abych se s Vami podělila o své myšlenky... pocity... atd... Takže co si představím pod slovem slza?? Smutek, radost, štěstí... a mnoho dalších ;) Hodněkrát jsem brečela štěstím :') Je to ten nejkrásnější pocit když vás to dožene až k slzám :') Ale ještě víckrát jsem brečela ze smutku... A dneska jsem se o slzách bavila se svou sestrou... Ona definovala slzu né jako projev štěstí či smutku... Ale jako "kapku vody osolenou smutkem". Celkem mě to zarazilo :o Ale řekla bych že to popsala hezky... Slzami vyjadřujete své pocity... A není ostuda brečet... ;) Kluk který brečí kvůli holce není ubožák, ale frajer ;) :3 A stejně je to u holky ;) Když už jsme u toho... tak holky si pořád stěžují že kluci jsou z***i -_- A co jako?! Holky snad ne??? Když jsou holky bezcitný m**y a z kluku dělaj z***y tak ať se pak nediví ;) :*

Omlouvám se že jsem dnes psala nezvykle slouhý článek (ano je krátký.. ale proti tomu co písu jindy je dlouhý) ale měla jsem nějakou psací náladu :))

Vaše Lynn G. :*

Kontakt