Kdo to je?!

08.01.2015 20:39

Každý z nás paří do jakési takové té "skupiny". Řekla bych že tyto skupiny jsou všude.. V práci.. V škole.. Ale můžeme je potkat i normálně na ulici :) Jelikož já jsem ve škole, budu tedy psát o škole :D Takže.. :) no.. čím začít?! :D  Možná tím že každá třída je na tyto skupinky rozdělena :)) Barbie, vůdčí typ, podivíni, šprti, retardi, ti umachrovaní a nakonec pár lidí se kterými se dá bavit :D Nezkoušejte si namlouvat že jste nikdy nebyli obětí tech silných "vůdčích typů" ;) Ti si prostě umí podmanit každého :D Je to oproti jiným lidem dost nefér... jelikož ostatní se vetšinou řídí podle toho "silného" :) Ale Vy máte stejná práva jako všichni ostatní!! :3 Nenechte se odradit tím že Vám někdo řekne, že nejste podstatní!! kadždý je tu podstatný.. každý je součástí kolektivu ;)) já si svou třídu bez některých lidí vůbec nedokážu představit :D Prostě jsou součástí té obrovské skupiny která je rozdělena na nekolik menších... ;) ale uvědomte si, že máte ungovat jako celek!! Né jako dvojice či trojice... ;) pokud chcete dobře vycházet, tak se nechte slyšet!!! bavte se se všemi, a né jen s těmi vybranými.. :)) taky jsem se dřív bavila jen s něketrými a ani jsem nevěděla jak se půlka třídy jmenuje :'D ale ted je mi líp :3 jelikož se všemi vycházím a je to super :')

Vaše Lynn G. :*

Kontakt