Objetí, úsměv a jejich význam pro ostatní

21.10.2015 17:21

Objetí... Úsměv

Znáte takoví ten pocit když Vás někdo obejme a Vy máte hned lepší den? Nebo když jdete ať už do školy, nebo na procházku, nakupovat.. prostě kamkoliv.. a někdo se na Vás usměje?? Nevím jak pro Vás... Ale pro mě má toto "gesto" obrovský význam :3 Jsem srašně šťastná když jdu s někým ven, ať už s kamarádem nebo s kamarádkou a oni mě obejmou... Je to objetí z přátelství.... Je to strašně pěkný když takhle někomu zpříjemníte den :') Já osobně plánuji v Olomouci, nejspíš v Šantovce udělat FREE HUGS :3 Jen ještě potřebuji sehnat někoho kdo by do toho šel se mnou :'D nechci tam stát sama :'D Ale jde o ten pocit že někomu zpříjemníte den :3 Nebo i ten "hloupý" úsměv... I ten dokáže zlepšit náladu :) Usmějte se taky občas na někoho! Biť cizího.. Zlepší to den jak Vám tak mu :) Občas je objetí a úsměv víc jak slova ;) Slova mají velkou váhu... ale objetí ještě větší... První co ve škole udělám?? Obejmu kamarádku když přijde do školy... tu obejmu každou přestávku.. a pak během toho dne objímám víc a víc lidí... Protože mám prostě objetí ráda :'D :3 Jo... Ono si třeba pár lidí říká že jsem s tím trapná... Ale když si pak ti lidi už pro objetí přijdou sami tak Vás to taky potěší :3 Fakt není nic lepšího, než někoho obejmout... obvzlášť když je třeba smutný :')

Vaše Lynn G. 

Kontakt