Smrt

05.01.2015 17:49

,,Smrt se nám celý život směje. Proč bychom se my nemohli smát jí."
Marcus Aurelius

Myslíte si že existuje posmrtný život?? věříte na duchy??? Co se vlastně děje po smrti??

Myslím si že posmrtný život existuje ;) Na duchy věřím protože jsem se už viděla.. nebo cítila že se mnou někdo je... je to zvláštní pocit.. někdy příjemný a někdy ne... :/ Jednou jsem viděla staršího pána, oblečeném v kalhotech a starší košili... na nohách měl gumáky... byl to straší pán věk cca 60let :) Vypadal jako vystřižený z černobílé fotograie.. chvíli jsem se na něj dívala.. ale nebála jsems e ho což mě překvapilo... on se usmál a rozplynul se :o překvapená jsem uprostřed chody stála ještě asi 5min. Druhý den jsem toho pána popsala babičce a dědečkovi... Podle popisu mi řekli že to byl můj pradědeček který umřel v našem domě.... Měla jsem slzy v očích a nechtělo se mi věřit že jsem ho opravdu viděla :/ Toto je jen jedna z mích příhod s duchy.... je jich mnohem a mnohem víc.... :))

Vaše Lynn G.

Kontakt