Život...

16.05.2015 20:53

Tak si ležím v posteli, "hrabu" ve vzpomínkách, začnou mi téct slzy..... V tu chvíli si vzpomenu na ty dny, kdy jsem ležela v nemocnici.... :( A o tom bude tento článek.

 
Spousta z nás si stěžuje jak máme těžký život. Stěžujete si na to že vám někdo něco nedovolil? Že letos nevyjde dovolená? Že máte špatně upravené vlasy? Že já nevím co všechno?! A co mají říkat maminky co každ den po několik měsíců leží se svím dítětem v nemocnici kvůly rakovině nebo něčemu jinému? Co mají říkat maminky jejichž princezny/princové nemohou prožít to krásné dětství, a tráví všechen čas v nemocnici.... Co  mají říkat nemocní lidé?? Říkáte že máte málo peněz? No a co?! Hlavně že jste zdraví a máte zdravou rodinu! Zdraví si za peníze nekoupíte! Ale to by někteří lidé museli zažít tu bezmoc.... Stačil mi jeden pohled na tu malinkatou holčičku co ležela na stejném oddělení co já, a hned se mi změnil pohled na svět... :/ Obdivuji tyto lidičky... :') Jejich sílu... Musíte si život pořádně užívat... Protože nikdy nevíte co se může stát.... A nov život už nedostanete.... není žádné "zkušební kolo života"... Hned musíte žít naplno! Rozdávejte radost do života ostatním... :)) Pomáhejte... :) Je to nejkrásnější pocit když za vamí přijde to malé dítě a řekne: "Jednou bych chtěla být jako ty.." zeptala jsem se.. "proč jako já? :o " Ona odpověděla... "Protože ten tden co jsi tu se mnou byla, pořád jsi se na mě smála... a ulehčovala mi pobyt v nemocnici... Dávala jsi mi každý den alespoň kapku naděje... radosti.... Taky jednou budu takhle rozdávat radost" :') A její maminka... Když mi děkovala... málem jsem se rozbrečela... :') Pokud bude zájem napíšu a o této holčičce jeden cel článek :))
Takže ještě jednou... ŽIVOT JE JEN JEDEN! TAK SE RADUJTE! UŽÍVEJTE!! 
 
Vaše Lynn G. :)

Kontakt